Abdullah ibn Mes'ud (r.a) dedi ki:
Allah'ın { Ey iman edenler } hitabını işittiğinde iyice kulak ver, çünkü o ya emredilen bir iyilik veya yasaklanan bir şerdir. (Bakara 104)
Hani bizim samimiyetimiz nerede ? Allah Rasûlüne ﷺ olan muhabbetimiz nerede? Müslümanları yönetenlerin sesleri neden çıkmıyor ? Neden sözde 1 Milyar nüfuslu Ümmet'in sesi çıkmıyor ?!!!
Arap hükümetler önderlerine hürmetin âlasını gösteriyorlar. Birisi önderlerine dokunsa çıldırıyorlar. Fakat mesele adamların en hayırlısına ﷺ gelince parmaklarını bile oynatmıyorlar !