Büşra

Büşra
@_Busra_nurse
6/10
·144 syf.··
2020 2. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Ocak 2020 22:16
Yazarla tanışma kitabım oldu,kitap Burgazada da genelde deniz ,balıkçıllık ve kahvede geçen kısa hikayelerden oluşmakta. Yazarın ,Hayata bakış açısı hoşuma gitti.Hayatın koşuşturmasında unuttuğumuz küçük ayrıntıların ne kadar önemli olduğunu hissettiriyor. En basit anlara bile başka açılardan bakmamızı sağlıyor. Klasik okumaya ağırlık verdiğim bu dönemde öyküleriyle içim ısıttı Sait Faik. Keyifli okumalar... Son Kuşlar Sait Faik Abasıyanık
Son KuşlarSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201917,1bin okunma
Reklam

Büşra

, bir kitap okudu
6/10
·144 syf.··
9 günde okudu
·
2020 2. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 17,1bin okunma
Ana/Maksim Gorki İncelemesi
9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2020 17:22
Ana -Maksim Gorki -2020 ‘nin ilk kitabı .Grupla beraber 1 hafta gibi bir sürede okuduk. -Çarlık Rusyasında geçen hikayede Pelageya’nın fabrika işçisi olan oğlu Pavel işçilere karşı yapılan haksızlıklar ve adaletsizliğe karşı sessiz kalamaz ve inandıkları uğruna bir şeyler yapmaya başlar.Pelageya oğlunun işçiler arasında başlattığı özgürlükçü fikirleriyle başlarına geleceklerden ilk etapta korksada daha sonra oğlunu destekler hatta ona yardım eder. -Kitabın en güzel yanı Pelageya ‘nın yani Ana karakterinin değişimi okumaktı.Ezilmiş ,özgüveni olmayan ,hayatı yaşadığı eziyetlerden ibaret sanan bir kadının yeniden doğuşunu okumaktı. -Cesareti oğlu için yaptıkları ve katlandıklarıyla okuduğunuzda hayranlık uyandıran bi kadın. -Öğrenmenin yaşı yoktur! -İnsanlık için bi amaç uğruna gerçek dostluklar! #alıntı -“İnsanların ruhunu öldürüyorlar anne .İşte asıl cinayet bu...Utanılacak bir cinayet... -Ben inanıyorum bir zaman gelecek ki insanlar birbirlerine değerlendirici gözlerle bakacak herkes birbirinin gözünde bir yıldız gibi parlayacak. Herkes birbirinin sesini güzel bi müzik gibi dinleyecektir.O gün gelecek... -Azıcık mutluluk herkes için iyi olur. Ama hiç kimse azıcık mutluluk istemez. Ve mutluluk fazla büyük oldu mu değeri azalır. Gorki’nin okuduğum ilk kitabıydı bu yönlede özel bir kitap olarak kalacak benim için. —Etkileyici bir hikaye .Mutlaka okumalısınız Maksim Gorki Ana
AnaMaksim Gorki · Can Yayınları · 202534,4bin okunma

Büşra

, bir kitap okudu
9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Maksim Gorki
8.4/10 · 34,4bin okunma
Kuşları boğdular,çimenleri söktüler,yollar çamur içinde kaldı. Dünya değişiyor dostlarım. Günün birinde gökyüzünde güz mevsiminde artık esmer lekeler göremeyeceksiniz. Günün birinde yol kenarlarında toprak anamızın koyu yeşil saçlarını da göremeyeceksiniz. Bizim için değil ama, çocuklar, sizin için kötü olacak. Biz kuşları ve yeşillikleri çok gördük. Sizin için kötü olacak benden hikayesi.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Reklam