Yine de yapabileceğimiz bir şey olması gerekiyor... diye söylendi
Evet, tabii ki, Mutluluk'un var olmadığını, Cennet'in var olmadığını, kazanılacak yada kaybedilecek hiçbir şey olmadığını ve hiçbir şeyin özünün değiştirilemeyeceğini anlaması gerekiyor. Bundan sonra insana sadece ümitsizliğin kaldığına inanırsan bir kere daha yanılmış olursun, çünkü ümitsizlik de bir yanılsamadır. Tek yapabileceğin şey akşam yatmak ve sabah mümkünse dudaklarında bir tebessümle kalkmaktır. Sen ne düşünürsen düşün bu hiçbir şeyi değiştirmeyecek, sadece işleri karmaşıklaştıracaktır.
Eğer her şeye sıfırdan başlamak için kapıyı çekip bir arabaya atlamak yeterliyse o zaman hayat biraz daha hoş olmaz mı?.. Bu biraz daha kolay olmaz mı?..