Elif Akgüç

Kafamda Bir Tuhaflık kitabını okuyan?? Yorumlarınız neler?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat sürprizlerle dolu, aileni tanıdığını sanıyorsun. En iyi arkadaşını tanıdığını sanıyorsun. Hatta kendini tanıdığını sanıyorsun. Sonra aniden her şey değişir ve sizi güvende tutan bağlantılar göz açıp kapayıncaya kadar kaybolabilir..
İnsanın başına gelen en kötü şey yapayalnız kalması değil, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlarla birlikte yaşamasıdır. Goethe
İnsan ve Duygular
Senin Suçun Değil aramızda okuyanlar var mı?