"Kaderime şikayet etmiyorum. Ben sadece mutsuz ülkemin yasını tutuyorum. Bana gelince sanırım benim durumum düşmanlarımınkinden daha iyi;çünkü ben ölünce yeni nesiller beni onurlandıracak ve sonsuza dek ben bu onurun keyfini çıkaracağım; ama onlar yaşayacak ve yaşadıkça zalimliğin ve adaletsizliğin acı meyvesini tadacaklar. "