"Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik, ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var... "
"Önce, size ne tür bir kurtulma isteğinizi sormayı unuttum. Üç seçeneğiniz var : gerçek beraat, yapmacık beraat ve sürükleme. Gerçek beraat, seçeneklerin arasında ki en iyisidir, ama bunu seçerseniz size hiç bir şekilde yardım edemem. Bence gerçek kurtuluşun üstünde etkisi olan bir tek insan bile yok. "
"Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur..."