Septik Biri

Septik Biri
@_Firat
lo fei gibetto a me de le mie case
Bir zamanlar ben de başka türlü düşünüyordum, her şeyi aklımla halletmeye kalkıyordum. Fakat artık dünyada tek bir şeye inanıyorum: O da tecrübe.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Septik Biri

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
8 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma
Önemli olan tek bir an vardır: o da şimdidir. Çünkü ancak içinde bulunduğumuz zamana hükmümüz geçer.
Öksüzler kendilerine gösterilen ihtimamla değil, yabancı bir kadının içindeki sevgiyle; onlara acımasıyla ve onları sevmesiyle hayatta kaldı. Ve tüm insanlar kendileri için tasalanmakla değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyorlar.
“Adam bir yıllık hazırlık yapıyor ama akşam olmadan öleceğinden haberi yok.”