Septik Biri

Septik Biri
@_Firat
lo fei gibetto a me de le mie case
Hayat can sıkıcı bir tuzaktır. Düşünen bir insan olgunluğa eriştiğinde ve tam bir bilinç kazandığında kendini iştençsiz olarak sanki çıkışı olmayan bir tuzağın içindeymiş gibi hisseder.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitaplar notaya, sohbet ise şarkı söylemeye benzer.
Ona göre insanlık namuslular ve namussuzlar olmak üzere ikiye ayrılıyordu; ikisinin arası yoktu.

Septik Biri

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Temmuz 2022 13:08
·
2022 7. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Yalnızca kalbinle iyi görebilirsin. Asıl önemli olan şeyler gözle görünmez.