Fatmalardanbiri

Fatmalardanbiri
@_Ftmaa
Çünkü umut, kalbin kapısıdır..
Ben kaybettim ve bu yüzden özgürüm.
Reklam
Okuyup anlamak, bilmek gerek. Çünkü insan en çok bilmediğine düşmandır. #CemilMeriç
Edebiyat
Bir gün akşam olur biz de gideriz, Kalır dudaklarda şarkımız bizim. #NecipFazılKısakürek
Edebiyat
Yıllar geçse de üstünden Bu kalp seni unutur mu???
Müzik
Nasıl iş bu Her yanına çiçek yağmış Erik ağacının Işık içinde yüzüyor Neresinden baksan Gözlerin kamaşır Oysa ben akşam olmuşum Yapraklarım dökülüyor Usul usul Adım sonbahar #Atillaİlhan
Şiir
Reklam