“ Evet, korkuyorum ama korkum bana yönelik değil.”
“Ya seni buradakilerden koruyamazsam?"
“ İşte beni
korkutan bu. Benim gücümün kaynağ sensin, Elzem. Eğer bir gün beni
yalnız bırakırsan o çok sevdiğm karanlığın içinde kaybolurum. Seni buradakilerden korumak için gerekirse hepsinin eceli olurum ama arkamı
dönüp baktığımda orada olmalısın. Beni anlıyor musun?"
"Benim gözyaşlarım değerliydi.
Gözlerim hep ıslak bakardı ama gözlerimden yaşlar dökülemezdi.
Bunu istemediğimden değil mecburiyetten. Herkes acıdığında ağlardı lâkin ben,
en çok acıdığımda ağlamamalıydım. "
Düşmanını gör, tanı ve doğru zamanda harekete geç.”
Unutmayın, doğru an ve doğru zamanda harekete geçmek sadece
zekilerin yapacağı bir strateji."
Gaflete kapılıp o an
tüm kartlarını göstermek ise ahmakların. Ve siz kesinlikle ikinci gruba girmiyorsunuz