ZhR

“Hüzün bazen ceza değil, rahmettir..”✨
Reklam
Telaş etme..🤍..
“Ben kırık bir kalp ile boyun bükenlerin yanındayım.” (Zümer,53)
Her şey geçer. Her şey unutulur.
Alıntı
Ne çok şey, sessîz sedâsız gömüldü gönlümüze...