Tüm renkler siyaha dönerken hala gökkuşağı umudu var içimde. Dünya, hayatım, yaşantım... Biri olsun beyaza dönmedi. Kara kara kara neden kara olmayı seçti bu kız? Ben seçmedimki dünya seçti beni karanlığına almayı. On sekizime bastığım gün küstüm renklere o günden beri ısınamadım hiçbirine. Alışmıştım belkide...