Yarım kaldım hemde fazlasıyla :)
Hani terzi kendi söküğünü dikemezmişya o misal benimkide.. Herkese iyi gelip kendi yaralarımı sarmayı başaramadım 18 yıllık ömrümde. Düştüm kalktım. Bu sefer daha sert düştüm ama yine kalktım. O kadar acımasızki hayat, kendi benliğimi unuttum, unutmak zorunda bırakıldım. Gökkuşağı çıksın diye yağmuru isteyen kız, şimdi ise siyaha aşık. Onca renk varken neden siyaha aşık olurki insan!
Denedim farklı renkleri sevmeyi. Özelliklede maviyi :)
Istemedi renkler beni. Yakıştırmadılar kendilerine.
Koskoca dünyada siyah seçti beni.