📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer Güneş Doğduğunda Görüyorsan Yağmur Yağdığında Rahatsız Olup Kar Yağdığında Soğuktan Şikayet Ediyorsan Yaşamalısın Çünkü Hala Umudun Bitmemiş Hayattan Çünkü Ben Farkında Değilim Hiçbirşeyin...
Giderken Senden De Götürdüm Kızma Bana
Biraz Gözlerinden Koydum Biraz Gülüşünden Yaaadıma
Yokluğunla Kavrulurken bile Yanında.
Çok Görme Bana Bunları Asla
Ne Gülüşün Üşüyecek Yanan İçimde
Ne Gözlerin Kaybolacak Karmaşık Zihnimde
Beni Düşünme.
Ne Sensiz Olabildim çünkü Nede Sensiz Güleceğim.