Kübra İLDEŞ

Dünya hep böyle mi dönüyordu? Herkes aynı şeyleri mi hissediyordu? Hepimizin canı aynı yerden mi yanıyordu?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şakir dede, "Hayat tekrarlardan ibarettir," derken bunu mu kastediyordu acaba? Biz mi aynı şeyleri tekrar tekrar yaşayacaktık, yoksa aynı şeyler her yeni kuşakça bir daha mı yaşanacaktı? Ya da herkes aynı olayları kendi dünyası içinde mi yaşayacaktı?
Onu düşman bellemek o savaşı baştan kaybetmektir, hayatı karşısında değil arkana alacaksın.
Geçinmeye, sevmeye gönlü varsa insanın, sivri yanlarını kendi törpüler zaten.
Çocukken yeni birini tanımanın sevinci, yerini insan ilişkilerinden usanma duygusuna nasıl bırakabiliyor yıllar içinde?