Kübra Nur

Kübra Nur
@_Kubrr_
Ne varsa harap bir kalpte var.
Yaşamımızı ölüm kaygısıyla, ölümümüzü de yaşama kaygısıyla bulandırıyoruz.
Sayfa 188
Reklam
Kimse kendi içine inmeye çalışmaz
Sayfa 131
Yaşamak kölelik olur, ölme özgürlüğümüz olmazsa.
Sayfa 170
Yaptığı iyiliği başkaları duysun diye, kendisine daha fazla değer verilsin diye yapan, doğruluğu dillerde dolaşmak şartıyla doğru olan adamdan pek hayır gelmez.
Sayfa 45
Vah vah! Nasıl olur da insan bir şeyi Kendinden daha çok sevmeye kalkar?
Sayfa 35