Kübra Nur

Kübra Nur
@_Kubrr_
Ne varsa harap bir kalpte var.
Yaşamaya, insanlara katlanamayacağımı düşünürdüm ve kendimden utanırdım; ama şu anda benim için katlanılmaz olanın hayat olmadığını gösteriyorsun...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni bir daha asla görmesem bile, sen bana aitsin.
Benim için önemli olan yaşadıkların mı, yaptıkların mı, yoksa sen misin?
Yorgun değilsin, tedirginsin, tuzaklarla dolu bu dünyada tek bir adım atmaya korkuyorsun ve bu yüzden de iki ayağını yere basmaktan çekiniyorsun.