Kübra Nur

Kübra Nur
@_Kubrr_
Ne varsa harap bir kalpte var.
Oysa ben her an sana bakmak, bir sözünü kaçırmamak; bir kıpırdanışını, yüzünün her an değişen bütün gölgelerini izlemek, her an yeni sözler bulup söylemek istiyorum. Her mevsimde, her gittiğimiz yerde, insanlarla ve insanlarsız, aşkın değişen yansımalarını görmek istiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları kalıplara dökerseniz yanılırsınız. —Montaigne
İnsan her acıya bir sorumlu bularak rahatlama yolunu seçmez mi zaten.
Bu dünya bir penceredir Her giden bakıp geçti