Fadime Yıldırım

Yanılmışım. Yanılmak zaten en büyük hobim.
Sayfa 168·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın en bir çare olduğu an, evladının yarasına merhem bulamadığı anmış… 
Sayfa 109·Kitabı okudu
Hiç bütün dünyaya karşı gelmek istediğin ama gücünü yettiremeyeceğini bildiğin oldu mu? Bunun nasıl bir çaresizlik olduğunu tattın mı hiç? 
Sayfa 106·Kitabı okudu
Hayat, sırayla giydiğimiz bir hırkaysa bile, başkasının çıkardığı, üstümüze bol geliyor. Bizden evvelkilerin tecrübelerini şıkır şıkır kuşanamıyoruz, herkes kendi ateşinde yanmak istiyor. 
Sayfa 97·Kitabı okudu
Heyhat, bazı şeyler zamanla idrak edebiliyor.
Sayfa 97·Kitabı okudu