📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Herkes içinde eşit iyilikle ve kötülükle doğuyordur bence. Kurban olduğum Allah niye farklı yaratsın ki?”
“Sonra. Hayat başına ne getirirse ona dönüşüyorsun, öyle mi baba?”
“Öyle. Şartlar seni yoğurup şekillendiriyor. Bence öyle. Sonrasında da iyilerden veya kötülerden olmayı seçiyorsun. 
Her ikisi de gencecik yaşlarında, hayatta ölüm denen bir gerçeğin de olduğunu fark etmişlerdi paldır küldür. O ihtimalin hem bir ömür kadar uzak, hem de bir saniye kadar yakınlarında gezindiğini öğrenmişlerdir. 
Yaşam o kadar incecik bir pamuk ipliğine bağlıydı ki, kimin kimi son defa gördüğü belli miydi şu hayatta? Ne yaşasan yanına kar değil miydi? Hayatı ertelemek miydi doğru olan? Yoksa her fırsatı şölene çevirmek mi?