Bir yaşam isteği hissedemiyorum son zamanlarda... Çiçeklerim sulanmayı bekliyor... Masam tozlanmış. Gözlerim uzun uzun dalıyor uzaklara... Bazen su değmiş gibi doluyor... Sonra mecalsiz kalıp akmaktan bile vazgeçiyor... Hızlı adımlarım bazen yavaşlıyor. Bazen duruyorum yollarda olur olmadık yerlerde..
Bu bıkmışlık, bu halsizliz, bu dermansızlık neden anlam veremiyorum...
Kısa kesiyorum her şeyi... Sözlerim kısa kısa, göz göze gelişlerim kaçamak... Uzun uzun oflamalarımı duyuyorum... Sıkılıyorum evet.