Cesaret, yaşayakalmak bir cesaret işi! Bunca şeye rağmen insan olmaya katlanmak... Keşke bir ağaç olsaydım, bir kedi, bir böcek bile daha evla... Neden dünyanın en yıkıcı, en vahşi ruhu en irin dolu canlısıyım? İnsanlığından utanıp toprak olup tabiata karışmamak için kendini tutabilmek cesaret işi.
-İyi insan yok mu dünyada?
Yok! Az kötü insanlar var. Bir de çok kötü insanlar. Ama tabiat öyle mi?
Bir Zamanlar Kıbrıs 🎬