Susturup, görmezden geldiğim ne varsa gün gün elimden tutup beni uzak bir yere taşıdı... Öyle yer ki elimle yoklayarak bile bulamıyorum yolumu, önümü. Karanlık mı, zifiri mi yoksa aydınlılar içi mi bilmiyorum... Çiçek olacak tohumlar var sanki ama bir koku var toprak gibi. Ben şimdi çiçek olacak tohumlara su olmaya mı geldim. Yok muyum, var mıyım? Bu soğuk ne? Neden hareket etmiyorum... Bitti mi yaşamak macerası...