Üzerinden 3,5 sene geçmiş.
Dönüp baktığımda kendimden, kendi düşüncelerimden ne kadar uzaklaştığımı görüyorum.
Bazen kaosun içine kendini atmak, bazen de yürüdüğün yoldan sapmak.
Ne olursa olsun okumak.. Beni istediğim yolda ilerleten ve ulaşmak istediğim hedefe küçük ama emin adımlarla götüren eylem.
Çok fazla ara verdim ve son zamanlarda iyilikten ve iyiden uzaklaştığımı fark ediyorum.
O zaman yavaştan başlamak lazım.
Ne demişti Dosto;
‘Okumak bana uygun tek dış etkiydi. Okumaktan şüphesiz çok faydalanıyordum:
Kitaplar bana zevk, heyecan, ıstırap veriyordu.’