İnci

İnci
@_Marsel_
Eski hesabımı kapattım {Pp şahsıma ait!) "Burası dünya, burada herşey yarım kalır."
Ne güzel demiş şair: "Yaratan rahmetini kahrından üstün saydı Ne olurdu halimiz, gözyaşı olmasaydı."
Edebiyat
Reklam
"Ah çiçeğim, bırak artık dünyadan incelik beklemeyi."
Alıntı
Halbuki O, sizin için kulakları, gözleri ve gönülleri yaratandır. Ne kadar az şükrediyorsunuz! (Müminun suresi 78)
Alıntı
Yeter ki alışkanlıklar köleleştirmesin bizi.
Alıntı
Bilgi sahibi olmakla farkında olmak arasında uçurum var genellikle.
Alıntı
Reklam