Herkes aynı geceyi yaşar, oysa her birimizin o gecedeki karanlığı farklıdır. Anlamsız bir hayatın karanlığı, karanlık gecelere aydınlık dedirtecek kadar zifiridir.
Alışkanlıklar öylesine körleştiriyor ki. Dayatılan suni gündemler, gevezelikler öylesine boğuyor ki… Hayata anlam ve değer katan konular üzerinde durup düşünemiyoruz çoğu zaman. İnsana sunulan ayrıcalığın hakkını, hakkıyla veremiyoruz. Halbuki insanı insan kılan, anlam arayışı. Niye bütün bunlar oluyor? Kim bunları bana sunuyor? Amacı ne, diye sorabilmesi.