Hem sevgi
dediğin nasıl yarıştırılır ki? İlla bağıra çağıra haykırmak mı
gerekir sevdiğini? Gösterişli hediyelerle ya da şaşalı cümlelerle
süslemek mi gerek sevgiyi? Ne gözlerine bakıp söyleyebilirim
ne de pazarlayabilirim ben sevgimi. Elimden gelen tek şey ..