...bir askerimin giriş kapısına serdiği Yunan bayrağını gördüğüm an, yerden kaldırtıp katlayarak generale vermiştim. Makamımda ona kahve ikram ederek, "Üzülmeyin Komutan, her savaşın bir kazananı, bir mağlubu olur, bu kez ben galibim çünkü vatan ölümü göze alarak savunulduğundan, kazanma şansım sizinkinden büyüktü," diyerek onu teselli etmiş, hatta, "Bir daha savaşmamak için, haydi sizinle el sıkışıp ilelebet dost kalalım," diye elimi de uzatmıştım. Bütün bunlar, sadece barışa olan inancımdandı. Kapı komşusu düşmanımla o gün el sıkıştık ve o gün bügündür hep dost kaldık.