"Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik, ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var... "