Değerli 1K kullanıcıları,
Henüz bir yılı dolmamış bir yas sürecindeyim. Şimdiye kadar bununla gerçekten yüzleşme fırsatı bulamadım. Ama artık yavaş yavaş kabul etmeye başladığımı hissediyorum.
Bu süreçte bana eşlik edebilecek, yasla baş etmeye yardımcı olacak kitap önerilerinize ihtiyacım var. Özellikle iyileştirici, yol gösterici eserler olursa çok kıymetli olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖