mislina

mislina
@_Mislina
•ödül de benim yenilgi de
Varlığımla çok zıtlaştın yokluğuma alış şimdi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizce ben içimden ağlarken ortalığı şenlendirip herkesi kahkahalara boğmuş muyumdur
İnsanlar çok kötü
Ah şu bile bile yanan, yana yana sönen yüreğim
İYİLİK TEK IRKTIR.