mislina

mislina
@_Mislina
•ödül de benim yenilgi de
@_Mislina·
·
sabitlendi
İYİLİK TEK IRKTIR.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Değer bilen kişilere sonsuz sevgi ve anlayış yüklüyüm size değilsem bu yine sizin eserinizdir denklem basit
Sizce ben bir şeyi aşırı olsun istedikten sonra olan şeyi elimin tersiyle geri itmiş miyimdir
Zoru görünce kaçıp gidenlerle işimiz olmaz zaten cano
Net değilse göttür