mislina

mislina
@_Mislina
•ödül de benim yenilgi de
Başkalarının aklıyla yetinmek hoşlarına gidiyor,alışmışlar bir kez!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Burada insanın ağrına giden ne biliyor musun? Onların yalan söylemeleri değil; yalan her zaman bağışlanabilir; tatlı bir şeydir çünkü yalan, insanı önünde sonunda gerçeğe götürür. Burada insanın ağrına giden şey, onların yalan söylemeleri değil, söyledikleri yalana kendilerinin de inanmaları...
" Hem böyle yapıyorum, hem de yaptıklarımdan korkuyorum. " diye düşündü. " Hımm... Evet, her şey insanın elindedir. Fakat insan korkaklığı yüzünden çok şeyi kaybedebilir. Gerçek bu. İnsanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim. Onları en çok korkutan şey yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek... "
" Karşılaştığımız herkes, biz beğenelim beğenmeyelim, bizi icat eder. "
• Yaptığınızı, bir budalanın bunu sizden beklediği için yapıyorsanız, onun sizden bunları beklemesi de sizin onun bunları beklediğini umduğunuzu sanmasından ileri geliyorsa herkes istemediği bir şeyi yapıyor demektir. O zaman ortaya hakikaten budalaca bir durum çıkar.