Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bence kaygıyı paylaşmak, yani tüm bu duygular, birine sensiz olmayı istemiyorum da demektir. Bir insanla kaygını paylaşmak, bazen onu sevdiğini göstermektir. Bana öyle geliyor en azından.
Ben yeni adetlerden niye bahsettim biliyor musun peki? Çünkü senelerdir bana tek bir şey bile sormadın. Kahve içmeye geliyor ve kendin, problemlerin, zaferlerin hakkında konuşuyorsun ve benim sana, sormamış olmana rağmen, kendi hayatımda olan bitenleri anlatmam gerekiyor. Hep böyle. Senelerdir bunu kırıcı buluyorum ve bana soru sormamanı bana hiç ilgi duymamana yoruyorum. Ama artık insanlara nasıl tartışılacağını öğretildiğini konuşmamızdan sonra sonunda, karşılıklı konuşmanın böyle bir şey olduğunu düşündüğünü fark ettim. Beyanları, sohbet sanıyorsun. Kendi hayatın hakkında bir şey söylüyorsun ben de kendi hayatım hakkında ve böylece konuşma ilerliyor, düz beyanlarla. Fakat sorun şu: Biri sormadan kendim hakkında konuşmak bana zor geliyor. Fazla yer kaplıyormuşum ve benmerkezci davranıyormuşum gibi hissediyorum o zaman. Bundan daha önce neden mi bahsetmedim? Çünkü zor geliyor, Tea. Bu, arkadaşından yapmasını rica edeceğin bir şey değil; seninle ilgilenmesini istenek yabi. Halini hatırını sormasını istemek.