“Her hayatta kayıp vardır. Bununla mücadele etmeyi öğrenmem çok, çok uzun yıllarımı aldı ve tam anlamıyla hiçbir zaman boyun eğmeyeceğim. Ama bu, dünyaya sırt dönmemizi gerektirmez ya da elimizden gelenin en iyisini yapmak ve olmak için mücadele etmeyi bırakmamızı. En azından bu kadarını kendimize borçluyuz ve bundan nasıl bir iyilik gelecekse onu hak ediyoruz.”
“Birisi - Plato sanırım, bir zamanlar demiş ki, ‘Sorgulanmamış bir hayat yaşamaya değmez.’’’
“Doğru. Ama çok yakından incelenmiş bir hayat da intihara değilse bile deliliğe yol açar. “
“Seni tanıyormuşum gibi hissediyorum, sanki paylaşacak çok şeyimiz varmış gibi. Bu hissi bilir misin? Sanki önceki hayatında o insanla birlikteymişsin gibi-“
Boğulmak. Ölmek. Hayır, kahretsin, bu gerçek olmayan bir kelime, sadece bitkiler, hayvanlar ya da diğer insanlar için kullanılabilir. Yaşlı insanlar, hasta insanlar için. Şanssız insanlar için.