"Her gün bi kere hatırlar mısın beni? Her hatırladığın da bi kere gülümser misin kimseye beli etmeden? Ya da gözlerin dolar mı bazen aklına gelirsem? Çaresiz miydi diye düşünürsün, o yolun yolcusu muydu? Yavaş yavaş unutur musun yoksa beni? Senden önce hiç hayal kurmamışım bana hayal kurmayı öğrettin ya sen, bir insan diğerine daha ne kadar yakından dokunabilir ki...
Hoşcakal güzel kalplim, güneş yüzlüm, kızgın karatecim.
Olduğun gibi kal gözyaşı dökme arkamdan sadece bi Akgün geçti hayatımdan de. Sonra bi sabah güneşiyle unut gitsin beni
Hoşçakal."