-Neden hâlâ hayatta olduğunu sanıyordun? Bu yaşam senin ikinci şansın; affetmek ve kuşkusuz ki affedilmek için,dedin. Sevgili Bay Sidra. Biraz önce farkında olmadan beni affetme ihtimalinin olduğunu itiraf ettiniz.
Oysa ben bunun imkânsız olduğunu sanıyordum.
Karşılık olarak sadece merdivenleri döven öfkeli adım sesleri duydum ve daha çok gülümsedim.
-Ya sana kanıtlarsam?
-Neyi?
-O olmadığımı kanıtlarsam?
-Bunu nasıl yapacaksın?
-Yeniden oraya taşınırım, görürsün başka biri olduğumu.
-Belki
-O zaman beni rahat bırakır mısın?
Hiç düşünmedi bile. Sadece güldü.
-Seni rahat bırakmak istemiyorum ki.
-Tanışmak istiyor ama uygun olmadığını iletirim.
-Uygunum.
-Cidden mi?
-Burada kalıp seninle sohbet etmemi istiyorsan meşgul olduğumu iletecek birilerini bulabileceğime de oldukça eminim.
:)