-Uzak durmaya çalışman nafile. Kendi ayakların seni benim kapıma getirecek. Kalbin itecek. İstersen okyanus ötesine git,bir gün o deniz aşıp yine bana geleceksin. Çünkü bin tane ömrün de olsa; sen benden başkasını sevemezsin.
-Kim kırdı senin kalbini bu kadar?
-Hiçbir şey bir darbeyle kırılmaz.
-Anlatsan rahatlarsın.
-Anlatsam hatırlarım. Hatırlanmaya değer değiller, hatırlarsam eğer bir daha kırmalarına izin vermiş olurum.
-Merhaba
-Seni öldürmemem için söyleyecek daha iyi bir şeyin olması gerekiyor.
Ses tonu buz gibiydi.
-Onun hayatı benim ellerimde.
dedi beni işaret ederek.
-Ben kırayım o zaman o elleri.