Papatya

Zulüm bir " şey" e ve birine hakkı olan şeyi vermemek diye tanımlanabilir Sanırım. Bir şeyi ve birini kendi hakkından yoksun kılmak o şeye ve kimseye zulümdür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan her zaman zulmün farkında mıdır acaba? Hem genel olarak zulmün hem özel olarak kendine zulmettiğinin.
Zaman, insan zihni için, sadece bu dünya konumu içinde kavranabilen bir hadisedir.
Zamanın da ademe dönüştürüleceği (yok edileceği) bir vakit ve bir vade vardır. Gerçek ebedilik işte o vade dolunca başlayacaktır.
İnsana, zamanı unutturan onun kendi içindeki süreklilik duygusudur bir bakıma. İnsandaki sürekli olma duygusu, 'ölüm' gerçeğiyle zıttır. Ölüm şahsen tecrübe edilmesi mümkün olmayan bir gerçektir.