Zulüm bir " şey" e ve birine hakkı olan şeyi vermemek diye tanımlanabilir Sanırım.
Bir şeyi ve birini kendi hakkından yoksun kılmak o şeye ve kimseye zulümdür.
İnsana, zamanı unutturan onun kendi içindeki süreklilik duygusudur bir bakıma. İnsandaki sürekli olma duygusu, 'ölüm' gerçeğiyle zıttır.
Ölüm şahsen tecrübe edilmesi mümkün olmayan bir gerçektir.