Kadınlarına insanca, onurlu ve özgür adil bir yaşam sunmayan toplumlar insanların hiç yere öldüğü savaşlar ve haksızlıklarla dolu bir geleceğin tohumlarını atarlar.
Bitmedi umut bende
Umudum olmasa
Yaşar mıydım bu kadar
Gözyaşlarımı silip
Gülümser miydim hiç
Hayata sımsıkı sarıldım
Güzel yarınlar
Yarınlar var daha
Umudum var, bitmez tükenmez
Yarınlar için
Sözün kısası dostlar
Ben yaşıyor oldukça
Bir umut biter
Binlerce umut doğar
Her gün güneş yeniden doğar
Her yeni gün
İnsan yeniden doğar
Neyse artık bırakıyorum dünü ve de dünden önceki günleri,
ben bugüne ve her yeni güne sıkıca sarılıyorum.
Kendimi mi kandırıyorum? Hayır, kendimi kandırmıyorum, iyi şeyler olacak bir gün, güzel olacak,
kazanacağız bugünü ve yarınları...