Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Çünkü insanoğlu böyledir, her şeyi kendiyle, kendini her şeyle kıyaslar.
Reklam
Dünyada en sevdiğin varlıklar tarafından bile anlaşılmamış olmak!
Sözcükler, düşünceleri doğururken ölürler.
Tıpkı sizin, Bayan Fâgel, hiç yaşamadığınız bir şeyin, tanımadığınız bir insanın ya da varlığını bilmediğiniz bir şeyin eksikliğini duymamanız gibi.
Seni hatırlayan son kişide öldüğünde hiç yaşamamış olacaksın..🍂