Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
"Keşke özlediğimiz anıları ziyaret etme şansımız olsaydı"..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşarken mutlu olmaya bak. Çünkü, uzun süre ölü kalacaksın.
Çocukluk ne zaman sona erer: Su birikintilerine basmayıp etrafından dolanmaya başladığında; Artık televizyon kumandasını telefon gibi eline alıp anneni sayamadığında; Geceleyin tuvalete koştururken orada biri seni yiyecek diye korkmadığında; Elini uzatsan Ay’a dokunabileceğine artık inanmadığında; Sınıf arkadaşının saçını çektiğinde arkadaşın ağlamayıp güldüğünde...