Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Kısacası ne yapılabilir? Yazgım benden daha güçlü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatta edindiği bu deneyimlerle, tekrar dünyaya gelip yaşantısına çekidüzen verebilseydi ne iyi olurdu!
Bazen gülüş gırtlağımda düğümleniyor.
Hiç kimse intihara karar vermez. İntihar bazılarına mahsustur.
Perişan ve delicesine düşünceler beynime basınç yapıyor.