Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
Zaten hayalleri unutup yaşamı olduğu gibi kabullenmek daha iyi, daha kolay. Annem haklıymış.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşını verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Ah, bu dünyanın acıları hiçbir şeye benzemez, hemen anlaşılır.
Yaşamındaki her şey hep aynıydı ve bir kez gençliği sona erdi mi hep yokuş aşağı gideceği belliydi.
Ben ölürsem sen ölmezsen, Sen ölürsen ben ölmezsem. Sakın yüz vermeyelim acıya, Hiçbir şey hayatımız kadar... Aşkımız kadar büyük değil.
Şiir