Benim adım siyah♡

Benim adım siyah♡
@_Perestis
LAL...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir insanın hisleri ölür mü hiç? Benimki öldü,”
Biz onların gözünde suçluyuz. Çünkü Müslümanız!
“Unutma ki bazen bir kişinin kaderi diğerlerinin de kaderini belirler,”
Kimi göz ucu ile sever yüreğinin kıyısından, Kimi huşu ile öper rûhundan. Kimi dosttur, yoldaştır sevdasına olmayacak yerler de arar. Kimi terk etmiştir benliğini, AKLINI yitirecek kadar...