Bazen ben de öyle hissediyorum. Birisi benim de söylemek istediklerimi başımın üzerindeki baloncuklara yazsa, böylece insanlar ne düşündüğümü bilse? Benim yerime konuşan o kocaman baloncuklarla yaşayabilirdim.
Ve itiraf etmem gerekirse bazen her yeni öğrendiğim şeyin videosunu izlerken kendimi kötü hissediyorum. Yapabilmeyi istediğin şeyleri bir bebeğin yaptığını izlemek berbat bir şey.