Her günü sahte bir şekilde yaşasan da yine de kandıramadığın kaygı bulutlarının oluşturduğu şişkinlik, yüreğinin derinliklerine sıkıştığı için ondan kurtulamazsın.
Yaşam ve ölümün bir olduğu bilincini kavradığımı, kendimi beğenmiş gibi görünmek için söylemiyorum ama yaşam ve ölüm aynı şey değil midir? İkisi de eşit derecede acı verici. Sebepsiz ölümlere koşan gösteriş meraklısı insanların sayısı da oldukça fazla.
Artık bundan böyle, insanlara körü körüne vatan haini muamelesi yapıp, onları suçlayan abartılı dil kullanımını sonlandıralım. Bu sadece içinde bulunduğumuz dünyayı daha kasvetli bir hale getiriyor.
İnsanlar için çaresizlik diye bir şey söz konusu olamaz. İnsanlar sık sık umuda aldansalar da "çaresizlik" fikrine de aynı şekilde aldanabilirler. Açık konuşalım. İnsanlar; üzüntünün derinliklerinde kaybolup yuvarlansalar da farkına varmadan umutla bağı olan, tutunabilecekleri ince bir ip arayışına gireceklerdir