Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”

Rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·517 syf.·
49 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,2bin okunma
Reklam
Hayattı, hayatın sancısıydı bu feci, bu insanı boğan his.
"Ölü adam hiçbir zaman dirilmez!"
Belki de hiç bir şeyde hakikat yoktu, hakikatin kendisinde bile; hakikat diye bir şey yoktu.
Yaşamayı arzu etmeyen bir hayat, sona erme yoluna girmiş demektir.
Reklam