Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
Değişmiş ve ne kadar değiştiğini şimdiye kadar anlamamıştı.
Reklam
Kendine rağmen Aşk denilen o şeye sadıktı.
"Çok yalnızdım.Ama hiç unutmadım."
"Senden sonra, aklımı kaybetmeyi diledim..."
Martin bir gün ne kadar yalnız olduğunu hissetti.
Reklam