Rabia

Rabia
@_RK_
“Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.”
.... hayat, artık ciddi çabalardan, denetim ve kısıtlamalardan ibaret bir olay olmaktan çıkmış; oynanıp altüst edilecek, kaygısızca yaşanıp keyfi çıkarılacak, sonra da umursamadan fırlatılıp kenara atılacak bir oyuncak hâline gelmişti.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sahte ve içtenliksiz davranışlara yer yoktu onda. Ne yaparsa yapsın, hakiki olmalıydı.
Varoluşunun temel talebiydi sevgi.
İyileşmek her şeyin yoluna girmesi değil, o şeylerin artık seni altüst etmemesidir...
En güzel his...
Tekrar okumaya başladı ve kendini tamamen kaybetti.